دشمن به دنبال ایجاد تردید در باورهای دینی

دشمن به دنبال ایجاد تردید در باورهای دینی

امام جمعه موقت بجنورد گفت: تردید در باورهای دینی جوانان و تغییر شناخت آن‌ها نسبت به ارزش‌های انقلابی، هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است.


به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده در نماز جمعه اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای اینکه جوانان ما را نسبت به ارزش‌های دینی بی‌تفاوت کنند، بیش از دو ماه است جنگ ترکیبی تمام‌عیاری به راه انداخته‌اند.
وی افزود: آن‌ها در این جنگ از همه ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای بهره می‌گیرند و هدفی جز تغییر شناخت قشر جوان نسبت به ارزش‌های اسلامی ندارند. در این جنگ همه تمرکز دشمن حمله به اذهان و باورهاست تا مردم در محاسبات خود دچار اشتباه شوند و نفوذی‌ها را علیه نظام اسلامی همراهی کنند.
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر برخی جوانان فریب خوردند، گفت: برخی افراد در فضای رسانه‌ای و مجازی، فریب دشمن را خوردند. به خیال اینکه اغتشاشگران اکثریت هستند و نظام اسلامی در آستانه سقوط است در حالی که مردم مسلمان ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام گذاشتند.
وی اضافه کرد: گرچه برخی نفوذی‌ها سعی در ایجاد اختلال در بازار دارند؛ اما نقشه شوم آن‌ها برای فریب بازاریان نیز با شکست مواجه خواهد شد؛ چون این قشر همواره همراه نظام و انقلاب در تمامی صحنه‌های سرنوشت‌ساز بوده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه