تخریب یک واحد مسکونی بر اثر انفجار گاز

تخریب یک واحد مسکونی بر اثر انفجار گاز

مدیر عامل آتش‌نشانی شهر مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان و نجاتگران چهار ایستگاه در پی وقوع انفجار در آپارتمانی مسکونی که موجب خسارت به تعدادی منزل و خودرو در بولوار مطهری شمالی این شهر شده بود، خبر داد.


به گزارش قدس، آتشپاد دوم مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: روز شنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار در آپارتمان مسکونی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۵۱،۱،۳۸،۲۸ را به محل حادثه در بولوار مطهری شمالی این شهر اعزام کرد.
این مقام ارشد آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد انفجار در یک آپارتمان پنج طبقه بوده که این حادثه ضمن تخریب ۱۰۰ درصدی این واحد مسکونی، منجر به ایراد خسارت و شکسته شدن شیشه تعدادی واحد مسکونی دیگر و سه دستگاه خودرو پارک شده در کنار محل حادثه شده بود که نجاتگران وآتش‌نشانان بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند. آتشپاد دوم مجید فرهادی افزود: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوط در دست بررسی است.
در حالی این خبر رسانه‌ای شد که تصاویر منتشر شده از محل حادثه این احتمال را قوت می‌داد که پارکینگ واحد مسکونی تبدیل به یک واحد شده و انفجار در آن محل رخ داده است. با توجه به این فرضیه باید منتظر ماند تا آتش‌نشانی مشهد نظر دقیقش را اعلام کند. اگر این موضوع مورد تأیید قراربگیرد باید در مورد دیگر واحدهای غیرمجاز هم احساس خطر کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه