نمایشگاه خوشنویسی «خلوتگه قلم» در فرهنگسرای بهشت

نمایشگاه خوشنویسی «خلوتگه قلم» در فرهنگسرای بهشت

توحیدی


​​​​​​​نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «خلوتگه قلم» شامل مجموعه‌ای از آثار هنرمندان و استادان خوشنویسی کشور و خراسان رضوی و همچنین آثاری از هنرمندانی که به درجه ممتاز و فوق‌ممتازی رسیده‌اند از روز گذشته در فرهنگسرای بهشت واقع در بولوار مدرس افتتاح شد.
مسئول اداری مالی انجمن خوشنویسان خراسان رضوی و مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه خلوتگه قلم با آثار خوشنویسی هنرمندان ماندگار و استادان برجسته هنر خوشنویسی کشور استاد صمدی، استاد سروش، استاد اخوین، استاد اسماعیل‌پور و استاد قائمی همراه با آثار هنرمندان و خوشنویسانی از مناطق محروم و جنوب شهر مشهد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن (دو سال) موفق به دریافت گواهی‌نامه ممتاز و فوق ممتاز شده و به سطوح عالی رسیده‌اند، برگزار شده است.
حسین قائمی با بیان اینکه در این نمایشگاه 35 اثر از هنرمندان برجسته که در قالب خطوط تحریری، نستعلیق، ثلث، نسخ و شکسته به رشته تحریر درآمده در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، افزود: جوانان و نوجوانانی از سنین 10 تا 12 سال به بالا در این نمایشگاه آثار خود را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته‌اند. 
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را اشاعه فرهنگ مقدس هنر خوشنویسی در جامعه دانست که این روزها مغفول مانده است و افزود: مسئولان باید هنرمندان را به خصوص در سنین نوجوانی و جوانی بیشتر مورد حمایت قرار دهند.
وی افزود: معرفی چهره تازه هنر خوشنویسی به خصوص در سنین پایین و نیز سرمایه‌گذاری و معرفی آن‌ها به جامعه برای نسل آینده از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
گفتنی است این نمایشگاه تا 21 آذرماه از ساعت 4 تا 7 بعدازظهر در فرهنگسرای بهشت برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه