انجام قرعه‌کشی واگذاری زمین در طرح ملی مسکن استان

انجام قرعه‌کشی واگذاری زمین در طرح ملی مسکن استان


آیین قرعه‌کشی واگذاری زمین برای ساخت یک‌هزار و ۵۱۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در پنج شهرستان قوچان، تایباد، فریمان، جغتای و داورزن، روز گذشته در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی در شهر قوچان برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: قوچان یکی از هفت شهر بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در استان است که 5 هزار نفر از آنان در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند. تاکنون نام‌نویسی یک‌هزار و۵۰۰ نفر از این تعداد، نهایی شده و بقیه نیز در حال تکمیل مدارک خود هستند.
به گزارش ایرنا، جواد خدایی افزود: مرحله نخست تأمین زمین در قوچان انجام شده و در مرحله دوم قرار است زمین برای ۸۰۰ واحد مسکونی طی دو ماه آینده به متقاضیان در این شهر واگذار شود. تلاش شده در انتخاب زمین و شیوه «گروه ساخت» امتیازهایی در نظر گرفته شود تا شأن و کرامت مردم قوچان حفظ شود.
وی بیان کرد: همزمان با مراسم قرعه‌کشی برای واگذاری زمین در قوچان، به صورت همزمان زمین برای ۳۰۰ واحد در تایباد، ۲۳۲ واحد در فریمان، ۱۰۸ واحد در جغتای و ۷۶ واحد در داورزن به متقاضیان واگذار می‌شود.
وی اظهار کرد: نام‌نویسی از متقاضیان مسکن روستایی نیز به صورت همزمان با شهرها توسط فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در حال انجام است. از این رو کسانی که نگران دریافت نکردن زمین در شهرها هستند، می‌توانند زمین مورد نظر را به صورت زمین ۹۹ ساله و دریافت وام ارزان قیمت دولت به میزان ۲۰۰میلیون تومان با کارمزد 4 درصد در روستاها دریافت کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه