راه‌های روستایی استان مناسب نیست

راه‌های روستایی استان مناسب نیست

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب شاخص را‌ه‌های روستایی در خراسان شمالی گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای این حوزه، بخش بزرگی از محرومیت‌ها را از بین می‌برد.


به گزارش مهر، محمد وحیدی اظهار کرد: رانندگان پرتلاش از اقشار مظلوم هستند؛ با وجود خطرات زیادی که آنان را تهدید می‌کند اما کمترین پوشش سطح بیمه‌ای شامل این عزیزان می‌شود.
نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع در نظر گرفتن سختی کار برای رانندگان برون‌شهری موضوعی است که باید حل شود. در این راستا اقدام‌های ارزنده‌ای توسط مجلس صورت گرفته و تا حصول نتیجه در کنار این عزیزان هستیم.
وحیدی گفت: توسعه و توجه ویژه به مجتمع‌های خدماتی و بین‌راهی از اولویت‌های این استان است که با عنایت به قرار گرفتن در مسیر تردد بارگاه امام هشتم(ع) و استان‌های شمالی همواره پذیرای میلیون‌ها مسافر در طول سال هستیم. نماینده بجنورد در مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از محورهای مهم این حوزه بحث آسفالت و بهسازی جاده‌های مواصلاتی روستایی است که یکی از شاخص‌های مغفول و محروم این استان نسبت به میانگین کشوری محسوب می‌شود.
وی افزود: در سال گذشته در کمیسیون تلفیق بودجه اعتبارات مناسبی برای این منظور اختصاص داده شد تا بخش بزرگی از این محرومیت‌ها کاسته شود.
وحیدی با اشاره به مشکلات سوخت رانندگان استان گفت: این استان با وجود داشتن مرز مشترک با ترکمنستان، اما گمرک و پایانه تردد خارجی نداشته و می‌بایست سوخت رانندگان همانند سایر استان‌ها لحاظ شود.
وی افزود: در حوزه باربری نیز صنایع و کارخانجات استان باید از ظرفیت حمل و نقل بومی استفاده کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه