فدراسیون درانتخاب سرمربی عجله کند

پرویزمظلومی در گفت‌وگو با قدس:

فدراسیون درانتخاب سرمربی عجله کند

عضو هیئت مدیرهباشگاه استقلال از تأخیری که درانتخاب سرمربی تیم ملی به وجود آمده، به شدت ناراضی است و براین باور است متولیان فوتبال ایران باید به سرعت دراین راستا اقدام کنند.


سرمربی سابق استقلال روی ایرانی بودن یا خارجی بودن سرمربی آینده تیم ملی هم تأکیدی ندارد وفقط براین باور است که باید دراین مقطع یک انتخاب درست و منطقی انجام شود.

استقلال در شهرآورد برد بزرگی را از دست داد و با تساوی به خانه برگشت.
یادم می‌آید پس از چهار بردی که در شهرآورد‌ها بدست آوردیم درآستانه کسب پنجمین برد متوالی بودیم که ناگهان همه چیز عوض شد. آن روز ما حتی فرصت زدن گل‌های بیشتر را هم داشتیم اما درنهایت بازی با  تساوی تمام شد و ما خیلی غصه خوردیم. ای‌ کاش قدر موقعیت‌هایی که بدست آوردیم را بهتر می‌دانستیم تا به صدرجدول برگردیم. 

 آیا استقلال توانایی بازگشت به رتبه نخست جدول را دارد یا خیر؟
این بستگی به واکنش ما دربازی‌های آینده دارد. بازی با صنعت نفت آبادان ساده نیست. نباید امتیاز کامل این بازی را به سادگی از دست بدهیم. امیدوارم در این بازی برنده باشیم و نتایج دیگر تیم‌ها طوری رقم بخورد که به سود ما تمام شود و استقلال امتیازات عقب‌مانده از صدرجدول را دوباره جبران کند.

 با ماجرای تیم ملی چه باید کرد؟
تیم ملی متعلق به همه مردم ایران است و فدراسیون فوتبال وظیفه دارد در انتخاب سرمربی عجله کند. در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره اینکه سرمربی انتخاب شده به گوش رسید، اما هنوز هیچ خبر قطعی از فدراسیون بیرون نیامده است. این سردرگمی بد است. اگر می‌خواهیم چهار سال بعد دوباره درجام جهانی با مشکل مواجه نشویم، باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم. سال آینده همین ایام درجام ملت‌های آسیا بازی داریم. بازی‌های سختی پیش روی ماست و نباید دوباره با ناکامی جام ملت‌های آسیا را ترک کنیم.

گفته می‌شود هیئت مدیره باشگاه استقلال درآستانه تغییرات است. این موضوع صحت دارد؟
این هفته جلسه‌ای برگزار خواهد شد و باید ببینیم تصمیم رئیس مجمع چیست. استقلال تیم بزرگی است و باید افرادی صاحب ایده به هیئت مدیره باشگاه استقلال بیایند و بتوانند درمسائل اقتصادی مشکلات و موانع را از میان بردارند.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه