گاز چهار فروشگاه زنجیره‌ای در قوچان قطع شد

گاز چهار فروشگاه زنجیره‌ای در قوچان قطع شد

رئیس اتاق اصناف قوچان گفت: گاز چهار فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این شهر به دلیل رعایت نکردن ابلاغیه ستاد مدیریت بحران در تعیین ساعت فعالیت و مصرف بالای گاز، قطع شد.


احمد رضایی رکن‌آبادی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید هوا و افزایش مصرف گاز در روزهای گذشته برای حفظ پایداری گاز در بخش خانگی محدودیت‌هایی ویژه اصناف در جلسه مدیریت بحران شهرستان تعیین شد. 
بر اساس ابلاغیه ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، اصناف باید در بازه زمانی ۹ صبح تا ۶عصر به ‌شرط استفاده از سوخت جایگزین ارائه خدمات داشته باشند و در صورت مشاهده فعالیت در خارج از این ساعات یا استفاده از شبکه گاز، با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به بازدیدهای انجام ‌شده در روزهای گذشته توسط بازرسان این اتاق، فرمانداری، نیروی انتظامی، شرکت گاز و… افزود: ۲۰درصد واحدهای صنفی در بازرسی‌ها اخطار شفاهی و تذکر دریافت کرده‌اند.
رئیس اتاق اصناف قوچان یادآور شد: برای کمک به واحدهای صنفی بر اساس مصوبه ستاد بحران شهرستان، واحدهای صنفی با در دست داشتن پروانه کسب می‌توانند به شرکت پخش فراورده‌های نفتی قوچان مراجعه کرده و ۲۰لیتر نفت دریافت کنند.
وی در خصوص نحوه فعالیت نانوایی‌ها نیز گفت: ساعت کار نانوایی‌ها بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بحران در نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۸ است که خوشبختانه تاکنون در حوزه نانوایی‌ها در این زمینه تخلفی مشاهده نشده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه