نانوایی‌های مشهد طبق روال عادی فعالیت می‌کنند

نانوایی‌های مشهد طبق روال عادی فعالیت می‌کنند

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد از فعالیت عادی نانوایی‌های شهرستان مشهد طبق روال گذشته خبر داد.


به گزارش مهر، علی‌اکبر نصری با اشاره به آخرین وضعیت تأمین گاز مورد نیاز نانوایی‌ها اظهار کرد: هیچ‌ گونه تعطیلی یا تغییر ساعت کاری در نانوایی‌های شهرستان مشهد نداریم و همه واحدهای صنف مذکور مانند گذشته به کار خود ادامه می‌دهند.
رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: عملکرد نانوایی‌ها با دستگاه‌های «نانی‌نو» بررسی و پایش می‌شود و با هماهنگی اتحادیه نانوایان مشهد و حومه، روز تعطیلی مجاز نانوایی‌هایی که جمعه بوده است، به روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه موکول شده است.
وی افزود: تعطیلی سایر اصناف در ساعت ۱۸، برای تأمین انرژی گرمایشی منازل و البته تأمین انرژی مشاغلی است که با نیازهای روزانه مردم سروکار دارند و نانوایی‌ها از جمله مشاغل اصلی و مورد نیاز مردم هستند.
نصری در واکنش به شلوغی نانوایی‌های مشهد در هفته گذشته بیان کرد: این شلوغی امری طبیعی است. مشتریان نانوایی‌ها عموماً بانوان خانه‌دار و بازنشستگان هستند و در ساعاتی به نانوایی مراجعه می‌کنند که کمتر به برودت هوا و سرما برخورد کنند. بنابراین شلوغی صف‌های نانوایی از آن روست که این افراد نان بیشتری تهیه می‌کنند تا در روزهای دیگر از منزل خارج نشوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه