صنوف باید صندوق مکانیزه فروش نصب کنند

صنوف باید صندوق مکانیزه فروش نصب کنند

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: قانون سامانه مؤدیان مالیاتی و صندوق مکانیزه فروش، اجرا و تاپایان سال آینده تمام کاسبان، صنف‌ها، شرکت‌های دولتی، بورسی و تولیدکننده باید صندوق مکانیزه فروش نصب کنند.


​​​​​​​به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد کریمی قدوسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: با اجرای این قانون، تمام خرید و فروش‌ها، معاملات و موجودی انبار، سود و ارزش افزوده کاسبان و صنف‌ها در اختیار و نظارت دولت قرار می‌گیرد.
او اضافه کرد: قانون دریافت مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی نیز پس از ۴۳ سال مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس آن، افرادی که حجم زیادی از نقدینگی و سرمایه خود را وارد بازار بورس، سکه و زمین می‌کنند و عامل ایجاد گرانی هستند، باید ۶۰ درصد مالیات بپردازند.
وی ادامه داد: قحطی نان، یکی از مشکلات و بحران‌هایی بود که دولت سیزدهم در آغاز کار خود با آن مواجه شد که با برنامه‌ریزی درست و استفاده از هوش مصنوعی و سیستم کارتخوان یکپارچه آن را تحت مدیریت و نظارت خود قرار داد که از این طریق نیز جلو قاچاق ۲۰۰ هزار تن آرد گرفته شد.
وی ادامه داد: با توجه به اثربخش بودن استفاده از این سیستم هوش مصنوعی، ۱۵۰ کالای اساسی دیگر با نرخ ثابت و کیفیت از این طریق مدیریت خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه