استیضاح شهردار بجنورد در دستور کار شورای شهر

خراسان شمالی

استیضاح شهردار بجنورد در دستور کار شورای شهر

عضو شورای شهر بجنورد با انتقاد از ادامه فعالیت شهردار این شهر از جمع‌بندی نهایی برای تعیین تکلیف و استیضاح شهردار با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به مردم خبر داد.


اعظم‌السادات افشین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: نبود اولویت‌بندی در هزینه‌کرد، هزینه‌تراشی بی‌مورد برای نظام و ناتوانی در پیگیری امور شهری، بخشی از علل برکناری شهردار بجنورد است‌.
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: متأسفانه بروز برخی ناهماهنگی‌ها بین اعضای شورای شهر منجر به ادامه فعالیت شهردار شده و این در حالی است که بیشتر اعضا به عملکرد وی انتقادهای جدی دارند.  وی در ادامه افزود: عدم همراهی مورد انتظار شهردار بجنورد با سیاست‌های تحولی و فسادستیزانه شورای اسلامی دوره ششم، نقطه اشتراک منتخبان مردم در استیضاح شهردار است.
افشین‌فر با اشاره به اینکه مخاطب اصلی انتقادها از ادامه روند فعلی و حضور شهردار، مجموعه شورای شهر بجنورد است، خاطر نشان کرد: خط‌قرمز منتخبان مردم در شورای شهر، خدمت‌رسانی حداکثری به مردم است و هر مانعی در تحقق این امر باید بدون کوچک‌ترین ملاحظه‌ای کنار زده شود. اقناع نشدن اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد از طرح سؤالات مطروحه، نشان‌دهنده ناتوانی و ضعف‌های آشکار شهردار بجنورد است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه