قدردانی از خبرنگار پیشکسوت کاشمری

قدردانی از خبرنگار پیشکسوت کاشمری

جمعی از مدیران رسانه‌ای استان و مسئولان شهر کاشمر ضمن عیادت از «محمدحسین پورحسن» نماینده روزنامه اطلاعات و خبرنگار پیشکسوت کاشمری در این شهرستان، از زحمات وی قدردانی کردند.


به گزارش خبرنگار ما، امام جمعه کاشمر، جمعی از مدیران شهری و فعالان رسانه‌ای کاشمر و تعدادی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی با حضور در منزل محمدحسین پورحسن، خبرنگار پیشکسوت کاشمری و نماینده روزنامه اطلاعات در این شهرستان، از وی که چند سالی است به دلیل عارضه قلبی در بستر بیماری است، عیادت و ضمن قدردانی و تکریم او، برای وی آرزوی بهبودی کامل کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد طاهری، امام جمعه کاشمر در این آیین با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این شهرستان، خواستار توجه بیشتر رسانه‌های کشوری و معرفی این ظرفیت‌ها شد.
وی افزود: متأسفانه شهرستان کاشمر آن طور که باید در سطح ملی شناخته شده نیست و می‌طلبد رسانه‌های کشوری در این زمینه فعال‌تر شوند.
سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی هم در این آیین گفت: پورحسن از نیمه دوم دهه 30، نماینده روزنامه اطلاعات در شهرستان کاشمر بوده است و مکاتبات و پیگیری‌های وی در زمان تأخیر ارسال روزنامه به این شهرستان که نشان از دلسوزی، تعهد و وجدان کاری وی دارد، در اسناد مؤسسه اطلاعات موجود است. 
وی با اشاره به خلاقیت‌های پورحسن در توزیع و فروش روزنامه و مجلات اطلاعات اظهار کرد: ایشان با توجه به سطح درآمد افراد مختلف به هر شیوه‌ای حتی نسیه‌فروشی روزنامه و مجله به افراد کم‌بضاعت و یا نمایش روزنامه و مجله پشت شیشه مغازه‌اش برای رؤیت افرادی که قصد یا توان خرید نشریات را نداشتند، اقدام می‌کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه