بانوی اسکی‌باز مشهدی به جام‌جهانی اسلوونی می‌رود

بانوی اسکی‌باز مشهدی به جام‌جهانی اسلوونی می‌رود

بانوی اسکی‌باز مشهدی در پی کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی اسکی صحرانوردی، اسفند ماه امسال به اسلوونی می‌رود.


عاطفه صالحی که از ملی‌پوشان عنوان‌دار رشته اسکی صحرانوردی است و در رقابت‌های انتخابی تیم ملی به برتری رسیده و در فهرست مسافران اعزامی به مسابقات جهانی قرار گرفته، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اظهار کرد: از آذر ماه در اردوی تیم ملی هستیم و در نهایت چهار خانم و چهار آقای ورزشکار به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند که خوشبختانه من هم به نمایندگی از خراسان رضوی در این فهرست حضور دارم.
وی افزود: مسابقات جهانی اسکی اسلوونی در دو روز برگزار می‌شود و بهترین‌های اسکی جهان در این رقابت‌ها حضور دارند. مسابقات در سطح بالایی دنبال می‌شود که امیدوارم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارم.
صالحی تصریح کرد: حضور در این مسابقات سبب می‌شود از تجربه خوبی برخوردار شویم و خود را با بهترین‌های جهان محک بزنیم. این امر به طور قطع در پیشرفت ورزشکاران تأثیرگذار است.
وی با بیان اینکه اسکی صحرانوردی یکی از شاخه‌های اصلی اسکی در دنیاست و در مسابقات جهانی و المپیک جای دارد، تصریح کرد: متأسفانه در مشهد زیرساخت لازم برای اسکی صحرانوردی وجود ندارد و با این حال توانسته‌ام به سطح تیم ملی برسم.
بازیکن ملی‌پوش اسکی خراسان رضوی گفت: با تلاش و پشتکار خود به این موفقیت رسیده‌ام؛ اما در حال حاضر با مشکلات زیادی روبه‌رو هستم و انتظار دارم مسئولان مربوط بیشتر حمایت کنند. لازم به ذکر است صالحی یکی از پرافتخارترین بانوان اسکی‌باز کشور است که تا کنون در بسیاری از مسابقات داخلی و خارجی موفق به کسب مدال شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه