کارگر امانتدار شهرداری رضویه مشهد تجلیل شد

کارگر امانتدار شهرداری رضویه مشهد تجلیل شد

مصطفی جاوید، کارگر امانتدار و درستکار شهرداری رضویه مشهد که هفته گذشته کیف پر از پول و جواهرات را به صاحبش بازگردانده بود، روز یکشنبه در مراسمی با حضور مسئولان محلی تجلیل شد.


امام جمعه شهر رضویه در این مراسم گفت: امانت‌داری در دین اسلام یکی از نشانه‌های ایمان اسـت که افراد مؤمن و پاک‌سرشت دارای چنین صفت زیبایی هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امجدی‌زاده ضمن قدردانی از اقدام این کارگر امانتدار شهر رضویه افزود: به واسطه جایگاه ارزشمند امـانت در اسلام، این صفت در انسان دارای آثار مفید و سودمندی است.
شهردار رضویه نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایرنا اضافه کرد: این کارگر درستکار از نظر کاری نیز جزو نیروهای پرکار و زحمتکش شهرداری است و معتقدیم همه کارکنان باید صفت شایسته امانتداری را داشته باشند.
مصطفی مهرافروز افزود: وظیفه خود می‌دانیم علاوه بر قدردانی مادی به شکل معنوی نیز از این کارگر درستکار تجلیل کرده تا به عنوان الگویی میان کارگران شریف مطرح شود.
مصطفی جاوید، کارگر امانتدار فضای سبز شهرداری رضویه، شب وقوع زلزله اخیر مصادف با هشتم اردیبهشت ماه حین انجام وظیفه، کیف حاوی پول و جواهرات به ارزش ۲ میلیارد ریال را پیدا کرده و موضوع را بلافاصله به مسئولان حراست شهرداری اطلاع می‌دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه