عطر حرم رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی تشریح کرد

عطر حرم رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به‏‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با آمادگی کامل در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 20 تا 30 اردیبهشت برپا می‌شود، حضور دارد.


مدیرعامل به‎نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان این خبر اعلام کرد: در نمایشگاه امسال با ارائه هزار عنوان کتاب که 100 عنوان آن چاپ اولی است در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان شرکت خواهیم کرد.

ارائه جدیدترین رمان‌ها و داستان‌های دینی به‌نشر در نمایشگاه کتاب
به گزارش آستان‌نیوز، حسین سعیدی با تأکید بر اینکه محور فعالیت‌های انتشارات به‌نشر چاپ و تولید کتاب در حوزه ادبیات دینی است، افزود: در سال‌های اخیر تمرکز اصلی این انتشارات بر معارف اسلامی، آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت به ‎ویژه امام رضا(ع) و مفاهیم انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده است که کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه نیز در همین محورها و موضوعات هستند.
وی تأکید کرد: تمامی آثار پرفروش و پرطرفدار انتشارات در نمایشگاه کتاب وجود دارد و این انتشارات علاوه بر نمایشگاه حضوری، در نمایشگاه مجازی و سامانه خرید از کتاب‌فروشی‌ها نیز شرکت کرده است. امکان خرید مجازی از همه جای ایران فراهم است و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند علاوه بر خرید حضوری، از نمایشگاه مجازی و سامانه کتاب‌فروشی‌ها نیز کتاب‌های خود را تهیه کنند.
 وی افزود: غرفه کودک انتشارات به‌نشر با ارائه ۵۰۰ عنوان کتاب با عنوان «پروانه» در سالن ویژه ناشران کودک در غرفه شماره 104 میزبان حضور کودکان و خانواده‌هاست.

میزبانی به‌نشر از کودکان با ارائه آثار ارزشمند در حوزه‌های تربیت دینی و اخلاقی
وی با اشاره به ارائه آثار ارزشمند در حوزه‌های تربیت دینی و اخلاقی در حوزه کودک و نوجوان افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و کارشناسی‌های انجام شده، موضوعاتی برای تولید و انتشار کتاب ویژه کودکان و نوجوانان انتخاب شده که خروجی آن انتشار۷۰ عنوان کتاب چاپ اول بوده است. این آثار در قالب‌های شعر، داستان و رمان به همراه تصویرگری‌های جذاب و خلاقانه در نمایشگاه کتاب به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند. سعیدی با اشاره به حضور ۳۰ عنوان کتاب چاپ اولی در غرفه عمومی و بزرگسال اعلام کرد: امسال نیز همانند سال گذشته، تمامی ناشران آستان قدس رضوی در غرفه متمرکز آستان و در فضایی واحد کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند. این کتاب‌ها در غرفه‌ای افزون بر ۲۵۰ مترمربع و با فضاآرایی آکنده از هویت و رنگ و بوی رضوی در شبستان اصلی مصلی، سالن شماره یک، غرفه شماره 21 به نمایش درمی‌آیند.

برگزاری سه نشست کتاب‌محور 
وی به برگزاری سه نشست کتاب‌محور در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و افزود: مراسم رونمایی از مجموعه «گل نجمه» به دبیری رامونا میرحاجیان ‌مقدم با حضور کاظم طلایی؛ مدیر هنری این مجموعه، مجید ملامحمدی؛ نویسنده و دبیر طرح، محمود پوروهاب؛ ناظر طرح و جمعی از علاقه‌مندان و دوستداران علم و فرهنگ روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت 10:30 برگزار خواهد شد.
مدیرعامل انتشارات به‌نشر تأکید کرد: مراسم نقد و بررسی رمان «بازیگر پنجم» با حضور محسن هجری؛ نویسنده، مصطفی خرامان؛ دبیر طرح، جعفر توزنده‌جانی؛ کارشناس و منتقد ادبی و جمعی از نویسندگان ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود. سعیدی افزود: همچنین مراسم رونمایی از چاپ چهل ‌و ‌چهارم رمان «مرا با خودت ببر» همراه با بررسی جایگاه استناد تاریخی در رمان‌های مذهبی ۲۷ اردیبهشت ساعت۱۰:۳۰ در غرفه انتشارات به‌نشر در 
سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور حجت‌الاسلام مظفر سالاری، نویسنده اثر برگزار می‌شود. همچنین در این مراسم، قرعه‌کشی پویش کتاب‌خوانی «مرا با خودت ببر» با حضور کامران پارسی‌نژاد، دکتر سعید طاووسی و مهدی سیم‌ریز انجام خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه