بلاتکلیفی بیش از هزار و 300 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی

بلاتکلیفی بیش از هزار و 300 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: به طور کلی در خراسان‌رضوی هزار و 340 واحد مسکن مهر بلاتکلیف است.


محمدعلی منصوری در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در خراسان رضوی ضمن تشریح واحدهای باقیمانده از این طرح در استان اظهار کرد: تا ابتدای سال ۱۴۰۱ در شهر گلبهار حدود 4هزار و 707 واحد مسکن مهر باقیمانده وجود دارد که به نهضت ملی مسکن تبدیل شده و کل مسکن مهر در گلبهار 6 هزار و 358 واحد بوده که 2 هزار و 500 واحد بلاتکلیف است و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر که متولی آن اداره کل راه و شهرسازی است، 4هزار و 463 واحد مسکن مهر باقی مانده است.
وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده، بخش بزرگی از این 4 هزار و 463 واحد تعیین تکلیف و حدود ۳۳۲ واحد خرید مستحدثات شد؛ یعنی مستحدثات از پیمانکار خریداری شده و آن را تبدیل به نهضت ملی کرده‌ایم. هزار و 492 واحد هم مستقیماً با تفاهمی که بین ما و پیمانکار صورت گرفت، تبدیل به نهضت ملی مسکن و ۷۸۷ واحد نیز به نیروهای مسلح واگذار شده است.
منصوری تصریح کرد: به طور کلی از 4 هزار و463 واحد، 3هزار و 123 واحد تعیین تکلیف شدند و هزار و 340 واحد باقیمانده بلاتکلیف هستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه