٢هزار کیلومتر پیاده به‌عشق امام رضا(ع)

میزبانی ١٢ ساله جاده ولایت از کاروان دوندگان پنج استان

٢هزار کیلومتر پیاده به‌عشق امام رضا(ع)

سرپرست کاروان جاده ولایت اظهار کرد: حرکت کاروان ولایت در جاده ولایت از سال ١٣٨٩ تاکنون در حال انجام است و امسال نیز ١۵ دونده از شهرهای مختلف ایران در این کاروان حضور دارند.


​​​​​​​محمد حیدری گفت: محمد حیدری، سیدرضا رضوی، محمد فانی، حمیدرضا شیبانی، حیدرعلی ساقی، احمدرضا صبوری، محمدجواد کسرایی، عباس صادقی‌زاده، علی‌اصغر قدمگاهی و نورمحمد جهانگیری از خراسان رضوی، محمد و محمود دهقانپور از یزد، علیرضا علی‌نیا از خراسان جنوبی، مصطفی پهلوانی از تهران و نوروزعلی خاکسار از فارس اعضای این کاروان هستند.
وی مسیر پیشروی دوندگان کاروان جاده ولایت را ٢ هزار و ٣٠٠ کیلومتر دانست و خاطرنشان کرد: این دوندگان تمام مسیر را به عشق حضرت رضا(ع) طی خواهند کرد و از شهرستان‌هایی که در 6 استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی و در نهایت خراسان رضوی هستند، عبور می‌کنند.  سرپرست کاروان جاده ولایت با بیان اینکه در این کاروان از ۴٠ساله تا ٧٠ ساله حضور دارند، گفت: این گروه، گروه پیشکسوتی است؛ اما به عشق حضرت رضا(ع) اعضای آن خسته نمی‌شوند و با تمام عشقی که دارند، جاده ولایت را که مسیر امام رضا(ع) از کربلا بوده، طی می‌کنند. 
حیدری بیان کرد: کاروان جاده ولایت حرکت خود را از ۲۹اردیبهشت ماه از شلمچه آغاز کرده‌اند و ٨خرداد ماه به مشهد مقدس می‌رسند.

خبرنگار: امیرحسین قربانپور

برچسب ها :
ارسال دیدگاه