استقلال با من مذاکره‌ای نکرده است

اعتراف مهدی هاشمی‌نسب

استقلال با من مذاکره‌ای نکرده است

هاشمی نسب همراه با نکونام در کادرفنی فولاد خوزستان حضور داشت و از زمان انتخاب این سرمربی پیش‌بینی می‌شد هاشمی نسب هم در کادر او حضور داشته باشد اما تا به امروز چنین اتفاقی نیفتاده است. او در نخستین روزهای فعالیت نکونام در استقلال، فعالیت در این تیم را تکذیب کرد.


در فاصله چند روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال، گفته شد مذاکراتی با بازیکن پیشین استقلال صورت گرفته و او فاصله کمی تا پیوستن به آبی‌پوشان دارد.روز گذشته اخباری مبنی بر احتمال حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی استقلال تهران منتشر شد.
هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا شایعات این‌روزها را تکذیب کرد و گفت هنوز مذاکره‌ای با استقلالی‌ها نداشته است. هاشمی‌نسب در ارتباط با خبر حضور روی نیمکت استقلال اظهار کرد: «باوجود شایعاتی که مطرح شده، هنوز صحبتی با من انجام نشده و نمی‌دانم چرا هر چند وقت یک‌بار می‌گویند قرار است به کادرفنی ملحق شوم. هواداران عزیز استقلال همیشه به من لطف دارند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم ولی تأکید می‌کنم هیچ‌گونه مذاکره‌ای با من صورت نگرفته و من ترجیح 
می‌دهم دور از حواشی باشم و به زندگی‌ام برسم. من به خاطر هواداران استقلال تاکنون سکوت کرده‌ام، حرفی نزده‌ام تا آرامش تیم به هم نخورد. استقلال هزار تا مشکل مالی دارد، بروید به آن‌ها برسید. هر روز می‌گوید می‌آید، نمی‌آید. به درک که هاشمی نسب نمی‌آید. بس کنید، هوادار گناه دارد. مهدی هاشمی نسب در دریای استقلال یک قطره هم نیست». 
بهروز رهبری‌فرد، دوست قدیمی او در پرسپولیس دلایل این اتفاق را این‌گونه بازگو می‌کند:«به او گفتم چرا نرفتی استقلال، بنده خدا گفت چون حاشیه دارم و استقلال هم حاشیه دارد ترسیدم بشوم مثل ساپینتو و نرفتم».  این شایعات در حالی مطرح شده است که یوسو سسما، مربی و بدنساز به همراه آندونی سسما مندز، مربی ریکاوری و بازتوانبخشی معرفی شده از سوی جواد نکونام سرمربی استقلال، وارد ایران شده اند و بعید است با وجود علی سامره، به عنوان سرپرست و نصرالله خواجه‌گیری، به عنوان مدیر اجرایی تیم نکونام جای خالی برای هاشمی نسب در نظر گرفته باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه