برای زیارت آسوده زائران در نوروز 1403 

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آماده‌باش این مؤسسه در روزهای نخست سال نو خبر داد 

برای زیارت آسوده زائران در نوروز 1403 

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از تقویت نیروها و خدمات پایگاه‌های فوریت پزشکی حرم مطهر رضوی و دارالشفاء امام(ع) برای ارائه خدمات به بیماران زائر و مجاور در ایام تحویل سال نو و نوروز 1403 خبر داد. 


دکتر مهدی سلطانی‌فر با اعلام این خبر در گفت‌وگو با آستان‌نیوز اظهار کرد: این مؤسسه با توجه به پیش‌بینی حضور خیل عظیم زائران و مجاوران در مراسم تحویل سال 1403 حرم مطهر رضوی، تمهیدات ویژه‌ای را برای حفظ سلامت و آرامش‌خاطر آن‌ها، از ساعت 21 سه‌شنبه 29 اسفند 1402 تا 9 صبح چهارشنبه یکم فروردین 1403 اتخاذ کرده است.  وی گفت: به این مناسبت بیش از 160پایگاه فوریت‌های پزشکی ثابت و سیار در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) به صورت آماده‌باش کامل فعال خواهد بود.  دکتر سلطانی‌فر افزود: همچنین سه بیمارستان سیار، پنج اتوبوس آمبولانس، افزون بر 40 دستگاه آمبولانس و بیش از 10 دستگاه موتورلانس در ایام تحویل سال نو در اماکن متبرکه رضوی و جوار حرم مطهر رضوی مستقر می‌شود.  وی تصریح کرد: ارائه خدمات اورژانسی به زائران و مجاوران در این ایام خاص نیز با مشارکت بیش از هزار نیروی فوریت‌های پزشکی در این بارگاه ملکوتی انجام خواهد شد. 
وی گفت: دارالشفاء امام(ع) واقع در دوربرگردان شیخ طوسی حرم مطهر رضوی هم با تقویت نیرو در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش‌های پزشکان عمومی، اورژانس و تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی در نوروز 1403 به ویژه ایام تحویل سال‌نو آماده ارائه خدمات درمانی به عموم بیماران داخلی و خارجی است. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه