بهره‌مندی ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب 

بهره‌مندی ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب 


سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب گفت: ۴۲ هزار نفر پارسال از خدمات بهداشتی و درمانی مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت این شهرستان خراسان رضوی بهره بردند.
به گزارش ایرنا، دکتر علی شاهی به مناسبت هفته سلامت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر این اساس در سال١۴٠٢ هر شهروند این شهرستان دست‌کم یک بار از خدمات مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت بهره‌مند شده است.
وی تصریح کرد: طبق جداول ثبتی در مراکز خدمات جامع سلامت پارسال ۴٩هزار و ۵٨۵ نفر برای معاینه مراجعه کرده و ٢٢هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات پرستاری ازجمله تزریقات و پانسمان استفاده کرده‌اند.
شاهی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت مبنی بر «نظام خدمات جامع و همگانی سلامت» تأکید کرد: مراقبت‌های اولیه سلامت با محوریت نظام ارجاع و پزشک خانواده و به‌کارگیری تیم سلامت و پزشکان عمومی و خانواده در حوزه سلامت و حتی مناطق روستایی و محروم نشان‌دهنده اهمیت بهداشت به عنوان یک حق اساسی برای همگان است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب با تأکید بر مراقبت از مادران باردار، تصریح کرد: ارائه خدمات به مادران باردار یکی از اولویت‌های مهم در بخش بهداشت است و در این مدت بیش از 8هزار خدمت مامایی به مادران باردار داده شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه