300  کیلومتر از راه‌های تایباد خراسان رضوی خط ‌کشی شد

300  کیلومتر از راه‌های تایباد خراسان رضوی خط ‌کشی شد


رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان به منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، خط کشی شد.
مسعود سروری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: برای این عملیات فنی افزون بر ۹میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است. در حال حاضر ۱۰۰درصد راه‌های اصلی تایباد به سمت شهرستان‌های تربت جام، خواف و باخرز خط کشی شده است.
وی با اشاره به اینکه جاده‌های این شهرستان از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی شرق به جنوب کشور است، ادامه داد: براساس آمار بدست آمده از دستگاه‌های تردد شمار، روزانه به طور متوسط ۶هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین در محور تایباد به تربت جام و برعکس و ۲هزار ناوگان حمل‌ونقل در محور تایباد به گذرگاه رسمی رفت‌وآمد دارند.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۱۰۰درصد محورهای اصلی شهرستان تایباد با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای به نصب علائم جاده‌ای مجهز شده‌اند که سرقت برخی از آنان در جاده‌های روستایی این رقم را به ۷۰درصد کاهش داده است.
سروری با بیان اینکه سال گذشته ۳۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی این شهرستان به سمت شهرستان‌های همجوار روکش آسفالت شد، بیان کرد: در تعطیلات نوروز امسال سوانح و حوادث جاده‌ای تایباد نسبت به نوروز پارسال کاهش 100درصدی داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه