پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد

پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد

کرمانشاه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در راستای صیانت از آب‌های زیرزمینی، پساب شهری جایگزین آب مصارفی صنایع این استان شده است.


افشین یگانه اظهار کرد: ۱۳۵ حلقه چاه غیرمجاز در این استان در سال جاری مسدود شد.مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به انسداد چاه‌های غیرمجاز در این استان، بیان کرد: پیرو مصوبات جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با استفاده از ظرفیت‌های کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان تمرکز مباحث به موضوع تأمین آب و آب‌رسانی کلانشهر کرمانشاه بود.یگانه ادامه داد: نخستین اقدام عملی در راستای مصوبات جلسات این ستاد نجات تالاب هشیلان و سراب یاوری بود که این اقدام منجر به شناسایی و مکان‌یابی ۶۳ حلقه چاه آب غیرمجاز در حریم آبخوان تأمین آب کلانشهر کرمانشاه شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به طرح جایگزینی پساب فاضلاب در مصارف صنعتی اشاره کرد و گفت: در این طرح تلاش شده استفاده از آب زیرزمینی به حداقل برسد.
وی ادامه داد: در راستای اجرایی شدن موضوع جایگزینی آب واحدهای صنعتی با منابع آب نامتعارف، برای پساب شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب و هرسین اقدام‌های مؤثری انجام گرفته و پساب این شهرها جایگزین آب واحدهای صنعتی این استان شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه