بهار در بهار

بهار در بهار

همزمانی بهار، ماه رمضان و بازگشایی مدارس سبب شده مجموعه مدارس امام رضا(ع) ویژه‌برنامه‌های متنوعی با محوریت آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم قرآنی برگزار کند.
مثلاً مسابقه «نغمه‌های نورانی» یکی از برنامه‌های محوری بنیاد فرهنگی رضوی در ماه مبارک رمضان است که با محوریت هر روز سه سؤال از جزء همان روز به صورت حضوری و مجازی در مدارس امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
این مسابقه با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم قرآن و محتوای تربیتی اجتماعی آیات هر جزء تدارک دیده شده که در قالب طرح سؤالات کوتاه از مهم‌ترین نکات هر جزء به تفکیک روز برای دانش‌آموزان طراحی شده است. مسابقه کتاب‌خوانی «بهار دل‌ها» نیز از دیگر فعالیت‌های قرآنی مدارس امام رضا(ع) ویژه این روزهاست.به جز برنامه «پندهای جاویدان» که با محوریت نهج‌البلاغه طراحی شده و با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود، برپایی جلسات مختلف قرائت قرآن از جمله ترتیل‌خوانی قرآن کریم با حضور دانش‌‌آموزان نوجوان مدارس امام رضا(ع) هر روز ساعت 8:30 در دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی و... نیز از دیگر فعالیت‌های پیش‌بینی شده بنیاد فرهنگی رضوی ویژه این ماه عزیز است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه