وحدت ایرانیان با مردم افغانستان دچار خدشه نخواهد شد

آیت الله علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه:

وحدت ایرانیان با مردم افغانستان دچار خدشه نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حقیقت آن است که ایرانیان با برادران و خواهران افغانستانی خود اختلاط خونی دارند و این وحدت اصیل هرگز با توطئه‌ها دچار خدشه نخواهد شد.
به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به تقارن روز ارتش با سالروز ولادت امام مجتبی(ع)، گوهر گرانمایه مقاومت را جوهره باعظمتی خواند که زمینه‌ساز بروز همه فتوحات در نیروهای مسلح بوده است.
امام جمعه مشهد حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی را مصداق بارز یکی از فتنه‌افکنی‎های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: در واقعه اخیر، استکبار جهانی یکی از مزدوران خود را در عرصه میدانی به کار گرفت تا با لباس مشخص، چاقو به دست گیرد و در صحن جامع پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر امام رضا(ع)، به جان سه عالم مجاهد شیعه سوءقصد کند تا با نشر تصاویر آن در فضای مجازی، از عامل تروریست به‌عنوان نمادی از انشقاق و شکاف میان دو ملت ایران و افغانستان یاد شود. اما حقیقت آن است ایرانیان با برادران و خواهران افغانستانی خود اختلاط خونی دارند و این وحدت اصیل هرگز با توطئه‌های این چنینی دچار خدشه نخواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه