وعده‌های یک‌ماهه برای حل مشکلات طرح‌های مسکن

وعده‌های یک‌ماهه برای حل مشکلات طرح‌های مسکن

براساس آخرین قول‌های داده شده از سوی مسئولان، قرار است مشکلات آب و برق طرح‌های مسکن در خراسان جنوبی تا کمتر از یک ماه دیگر حل شوند.
در خراسان جنوبی نیز طرح‌های مسکن برای خانه‌دار شدن افراد متقاضی اجرا می‌شود، اما مشکلاتی در حوزه‌های مختلف آن وجود دارد که باید رفع شود.
وجود این مشکلات سبب تشکیل جلسه‌های متعدد شورای مسکن خراسان جنوبی شده و در نخستین جلسه این شورا در سال جدید که با پیگیری‌های رسانه ملی درخصوص مشکلات آب و برق برگزار شد، این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.
یکی از نمایندگان مردمی حاضر در این جلسه گفت: از جمله اولویت‌های در نظر گرفته شده درخصوص حل مشکلات، پیگیری مسائل آب و برق طرح‌های مسکن است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او گفت: شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به ما اعلام کرده طرح برق‌رسانی به این مجموعه انجام نشده است.
نماینده مردم در یکی از طرح‌های مسکن گفت: برای حل مشکل آب به شرکت آب و فاضلاب نیز مراجعه کرده‌ایم؛ پاسخ این مجموعه درخصوص آبرسانی به مجتمع‌ها، ضرورت تأمین آورده ۲۰۰ میلیون تومانی از سوی شهروندان بود.
این مشکلات تنها برای سایت ۲۷هکتاری بیرجند مطرح نشد بلکه برای زمین‌های ۵۰هکتاری طبس هم که برای طرح‌های مسکن در نظر گرفته شده‌اند، وجود داشت.
داعی، مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان جنوبی درخصوص تصمیمات گرفته شده برای حل این مشکلات گفت: با طرح مشکلات، قول‌هایی مبنی بر رفع آن‌ها از سوی دو شرکت خدمات‌رسان داده شد.
او گفت: قرار شد شرکت‌های آب و برق تا ۲۰ اردیبهشت انشعابات موقتی را به صورت شارژی تأمین کنند تا کار بنایی سرعت گیرد.
عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز گفت: باید مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف مسکن برطرف شود و در این خصوص تفاوتی در طرح‌ها وجود ندارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه