حضور۱۵هزار نفر در پویش «ستاره‌های زمین »

دبیر اجرایی پویش ملی جلسات خانگی قرآن خبر داد

حضور۱۵هزار نفر در پویش «ستاره‌های زمین »

دبیر اجرایی پویش ملی ستاره‌های زمین از مراجعه بیش از ۱۵هزار نفر به سامانه ستاره‌های زمین برای همراهی در تشکیل جلسات خانگی قرآن و ارسال هدیه معنوی برای بیش از ۷هزار نفر خبر داد.
به گزارش مهر، حجت‌الاسلام امین شغلی با اشاره به راه‌اندازی پویش ستاره‌های زمین از ابتدای ماه رمضان با هدف توسعه و ترویج جلسات خانگی قرآن کریم به بیان آمار و اطلاعاتی از همراهی مردم با این پویش پرداخت و اظهار کرد: ما با تأسی به سنت نبوی و جلسات خانگی که خیلی مورد تأکید بوده، پویشی را با عنوان جلسات خانگی قرآن راه‌اندازی و سعی کردیم مراجعه‌کنندگان را با یک دورهمی قرآنی آشنا کنیم، از این ‌رو با ابزارهای هنری و سایر ابتکارات، فضاسازی را انجام داده‌ایم.
حجت الاسلام شغلی گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های ما که ویژه جلسات خانگی قرآن است به کودکان و نوجوانان مربوط می‌شود. همچنین یک تئاتر خیابانی اجرا کردیم که به مقتل‌الشهدای فاطمیه قم می‌پردازد. این واقعه برای ۱۸ بانوی سیده شهیده در پی بمباران صدام رقم خورد، آن هم درست زمانی که این شهدا در روضه خانگی بودند.
از دیگر برنامه‌های این پویش حضور در نمایشگاه قرآن به اتفاق استادان برجسته قرآنی بود که اقلام مورد نیاز برای برگزاری جلسات خانگی قرآن نیز عرضه شد.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ بر توسعه محافل انس با قرآن تأکید کردند از این رو این پویش در نظر گرفته شد تا این جلسات با هدف انس با قرآن و رشد و تعالی اعضای جلسه در محورهای مختلف قرآنی به صورت منظم در منازل تشکیل ‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه