پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی دام و طیور

پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی دام و طیور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش با سود ۱۰ تا ١٨درصد برای واحدهای تولیدی دام و طیور در استان آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، جعفری با تأکید بر حمایت دولت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی گفت: به منظور حمایت از بهره‌برداران و تداوم فرایند تولید در بخش کشاورزی تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای واحد‌های سنتی و کوچک، دام و طیور و آبزیان با سود ۱۰درصد پرداخت می‌شود.
جعفری گفت: برای واحد‌های بزرگ و صنعتی بخش کشاورزی هم این تسهیلات بدون محدودیت و باتوجه به جمعیت دامی در واحد تولیدی پرداخت می‌شود و سود تسهیلات نیز تا ۱۸درصد متغیر خواهد بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، از تولیدکنندگان بخش کشاورزی خواست با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان برای ثبت درخواست خود اقدام کنند و با تسهیل شرایط موجود در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کنند.
وی افزود: مجموعه جهاد کشاورزی با همکاری بانک کشاورزی باید شرایط دریافت این تسهیلات را فراهم کنند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این زمینه قابل قبول نیست. واحد‌های مرغداری، دامداری و شیلات استان باید به بهترین نحو از این تسهیلات برخوردار شوند و کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش عامل راکد ماندن این واحد‌ها نشود.
جعفری با تأکید بر اینکه بازار عرضه و تقاضای محصولات تولیدی بخش کشاورزی به حالت پایدار و ثبات رسیده است، گفت: مکانیسم عرضه و تقاضا در بازار آزاد، تعادل در تولید و توزیع را ایجاد خواهد کرد و این تعادل در نهایت به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه