ایجاد راه و تأمین آب مسائل مهم خراسان جنوبی

ایجاد راه و تأمین آب مسائل مهم خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی مهم‌ترین مشکل در زمینه زیرساخت‌ها را ایجاد راه و تأمین آب دانست و گفت: کم آبی یکی از مهم‎ترین مشکلات خراسان‌جنوبی بوده چراکه شبکه‌های آبرسانی ما در استان فرسوده است و بیش از ۴۰ درصد هدررفت آب در شبکه‌ها داریم که نیازمند اصلاح و بازسازی است.
جواد قناعت، در جلسه‌ای با حضور نیکزاد و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: این استان به دلیل محرومیت‌ها در مقایسه با سایر استان‌ها کم برخوردار است، با توجه به فضای کار، خدمت و توجه‌ای که به نقاط محروم صورت می‌گیرد و از طرفی موضوع محرومیت‌زدایی و عدالت محوری که دولت و مجلس انقلابی در دستورکار خود قرار داده‌اند، نیاز است که توجه ویژه و خاص به خراسان جنوبی شود.
به گزارش ایسنا قناعت بیان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته، بحث اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی به ۳۱ شهرستان در ۳۱ استان کشور است که می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد.
در خراسان‌جنوبی در این چهار دهه کارهای خوبی صورت گرفته اما در مقایسه با استان‌های برخوردار، فاصله زیادی در زمینه زیرساخت‌ها و سایر مسائل توسعه‌ای داریم، در فضای مثبتی که در دولت و مجلس انقلابی در حال حاضر شکل گرفته، خواهش ما این است که برای کاهش فاصله‌ها به این استان توجه ویژه و خاص در حوزه آب، زیرساخت‌های توسعه معدنی و صنعتی شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه