ماگات گزینه جذاب و هیجان انگیز سپاهانی‌ها

مربی کارکشته آلمانی به ایران می‌آید؟

ماگات گزینه جذاب و هیجان انگیز سپاهانی‌ها

از اطراف باشگاه سپاهان خبر می‌رسد مذاکرات برای انتخاب جانشین محرم نویدکیا از روزهای پایانی هفته گذشته آغاز شده و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، در چند روز آینده نهایی خواهد شد.
در همین زمینه محمدرضا ساکت این روزها در حال مذاکره با فیلیکس ماگات سرمربی سرشناس و مطرح آلمانی است که بی‌شک در صورت نهایی شدن این مذاکرات، حضور این مربی می‌تواند کمک زیادی به فوتبال ایران و بهبود کیفیت فنی آن نیز بکند.
البته مسئولان باشگاه سپاهان علاوه بر این مربی آلمانی که مذاکرات با او در مراحل پایانی قرار دارد، شرایط چندین مربی سرشناس دیگر که در ایران سابقه حضور دارند را نیز زیر نظر دارند و اگر مذاکرات برای جذب ماگات به هر دلیلی مطابق برنامه پیش نرود، گزینه‌های دیگر را مدنظر قرار خواهند داد؛ گزینه‌هایی که آن‌ها هم حضورشان می‌تواند با هیجان و البته بار فنی زیادی برای سپاهان همراه باشد.
سپاهان طی دو سال گذشته با محرم نویدکیا توانست به مقام‌های نایب قهرمانی و سومی دست پیدا کند و هواداران این تیم که فوتبال زیبایی نیز از تیمشان می‌دیدند تنها در فصل جدید با کسب عنوان قهرمانی راضی خواهند شد.
ماگات جزو 6 نفری است که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی توانسته قهرمان مسابقات بوندسلیگا شود. او به عنوان مربی دو بار با بایرن مونیخ به مقام قهرمانی بوندسلیگا دست پیدا کرده و یک بار هم این عنوان را با وولفسبورگ در فصلی که این باشگاه اشکان دژاگه را در اختیار داشت بدست آورده است. 
او دو مرتبه نیز با بایرن مونیخ قهرمان جام حذفی آلمان شده است.
ماگات تجربه حضور در تیم‌های پرشماری نظیر هامبورگ، نورنبرگ، وردربرمن، آینتراخت فرانکفورت، اشتورتگارت، بایرن مونیخ، وولسفبورگ، فولام، شاندونگ و هرتابرلین را دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه