پایان فعالیت باند سرقت موتورسیکلت در خیابان احمدآباد

پایان فعالیت باند سرقت موتورسیکلت در خیابان احمدآباد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عاملان سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان احمدآباد مشهد و کشف 20 فقره سرقت خبر داد.  به گزارش قدس، سرهنگ حسین دهقان پور در تشریح این عملیات بیان کرد: گزارش چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان احمدآباد مشهد به فوریت‌های پلیسی 110، پلیس را بر آن داشت طرح ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار خود قرار دهد. 
فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری احمدآباد در این مأموریت ضربتی با پیگیری سرنخ‌های موجود و کنترل و مراقبت‌های پوششی، دو جوان موتورسوار مظنون به سرقت را تحت نظر قرار دادند و زمانی که آن‌ها قصد سرقت داشتند وارد عمل شدند. 
وی گفت: پلیس در این عملیات ضربتی با همکاری شهروندان وظیفه‌شناس، ترک‌نشین موتورسیکلت را دستگیر و در بازرسی بدنی از او یک قبضه قمه کشف کرد، اما همدست او از صحنه گریخت.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم که در برابر شواهد موجود و ادله پرونده راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی همدست خود در تحقیقات اولیه به 20فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.  سرهنگ دهقان‌پور گفت: در ادامه  همدست فراری متهم و یک مالخر نیز در مخفیگاهش در حاشیه شمالی شهر مشهد دستگیر شدند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه