سلام به سروش، سجاد و گولسیانی

شایعات نقل و انتقالات پرسپولیس

سلام به سروش، سجاد و گولسیانی

باشگاه پرسپولیس تا اینجای کار فعال ترین تیم نقل و انتقالات بوده و تا این لحظه چهار خرید قطعی داشته و مشغول مذاکره با سایر نفرات است. با اخبار و شایعات نزدیک به واقعیت پیرامون سرخپوشان پایتخت همراه ما باشید.
  آقای گل استقلال : کوین یامگا از وضعیتش در استقلال بعد از رفتن مجیدی راضی نیست پیشنهاد خوبی از پرسپولیس دارد و اگر بندی در قراردادش باشد که بتواند با آبی پوشان قطع همکاری کند به پرسپولیس خواهد رفت.
  سوپرمن ماند:سیدجلال حسینی که صحبت از بازنشستگی او مطرح بود برای حضور در پرسپولیس برای یک فصل دیگر به توافق رسیده است و فعلاً با سرخپوشان خداحافظی نخواهد کرد.
 رفیعی امروز؟هافبک فصل گذشته سپاهان امروز به دفتر باشگاه می‌رود تا مذاکرات نهایی و احتمالاً امضای قراردادش را انجام دهد و یکی دیگر از نفرات فهرست یحیی گل محمدی هم جذب خواهد شد.
  گولسیانی سرخپوش: مدافع میانی گرجستانی تیم سپاهان هم جدا شده دیگر این تیم است که به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد. او با پرسپولیس به توافق کامل رسیده است و پیش قرارداد او آماده شده تا توسط این بازیکن به امضا برسد. 
 در انتظار سجاد: سجاد شهباززاده مذاکراتی با چند تیم بالای جدول داشته و هنوز مشخص نیست با کدام تیم به توافق برسد. او که مذاکراتی با استقلال و گل گهر هم داشته قرار است تا امروز به پرسپولیس جواب دهد.
  آلین در آستانه نهایی شدن:دینکا آلین، مربی گلرهای تراکتور که با پرسپولیس به توافق کامل رسیده در حال پیگیری کارهای جدایی خود از تراکتور است و احتمالاً امروز با استفاده از بندی در قراردادش جدا خواهد شد تا قراردادش را با سرخپوشان تهرانی به امضاب برساند.
  گوهری ماند: با توجه به جدایی حامد لک از پرسپولیس، باشگاه قصد دارد در کنار بیرانوند همچنان از حضور احمد گوهری استفاده کند و به همین دلیل با او برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است و امروز قراردادش تمدید خواهد شد.
  پاکدل یا عبدی:با توجه به تغییراتی که یحیی گل محمدی در جمع نفرات خط حمله خودش قرار است اعمال کند، فصل آینده از بین حامد پاکدل و مهدی عبدی یک بازیکن جدا و یک نفر ماندنی خواهد شد و باید دید قرعه به نام کدام یک خواهد افتاد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه