جنگ ستارگان در آزاد

یزدانی به تیلور می‌رسد؟

جنگ ستارگان در آزاد

انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در چهار وزن بالا آن‌قدر دیدنی و تماشایی خواهد بود که شاید در حد یک نبرد جهانی برگزار شود.
طبق چرخه ای که فدراسیون کشتی با همکاری کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد برای رونمایی از ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی تعریف کرده، حالا حتی اردوی تیم ملی هم تعطیل شده و شمارش معکوس برای برگزاری یک انتخابی جذاب آغاز شده است. 

86 کیلو: دوئل جذاب بعد از چهار سال
کریمی در 92 کیلو یک برنز و یک نقره جهان را بدست آورد و البته در 97 کیلو هم طلای بازی‌های آسیایی 2018 را گرفت. اما حالا او بعد از یک مصدومیت سخت به 86 کیلو بازگشته تا بار دیگر شانس خود را برابر حسن یزدانی بیازماید. 

92 کیلو: نبرد جذاب جویباری‌ها
امیرحسین فیروزپور با نظر کادرفنی در چرخه انتخابی 92 کیلو جای داده شده و در صورت گذر از مهدی حاجیلوئیان قهرمان جام‌تختی می تواند یک نبرد فوق العاده جذاب را برابر کامران قاسمپور داشته باشد. قاسمپورحالا یک رقیب سرسخت از شهر خودش یعنی جویبار خواهد داشت.

97 کیلو: مبارزه غیرقابل پیش بینی
گلیج با توجه به مدال برنز جهانی 2021 از شانس بیشتری برای رسیدن به دوبنده تیم ملی برخوردار است، اما محمدیان نشان داده برای جبران ناکامی المپیک انگیزه‌های بالایی دارد.

125 کیلو: چالش بزرگ قهرمان جهان
امیرحسین زارع با کسب مدال برنز المپیک و طلای جهان در سنگین وزن، حالا به عنوان مدعی اول این وزن نه تنها در ایران بلکه در دنیا شناخته می‌شود. یدالله محبی و امیررضا معصومی در دور اول با هم کشتی می‌گیرند و برنده آن‌ها به مصاف امیرحسین زارع می‌رود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه