آغاز به کار نخستین کافه کارآفرینی معنویت کشور در خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

آغاز به کار نخستین کافه کارآفرینی معنویت کشور در خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و ارتباط مؤثر تمامی اقشار جامعه با موضوع ایجاد اشتغال، کافه کارآفرینی معنویت برای نخستین بار در کشور در خراسان شمالی آغاز به کار کرد.
مهدی اسلام‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مساجد می‌توانند بزرگ‌ترین پایگاه اندیشه‌ورزی با نگاه مردم‌محور در تولید و کسب‌وکار باشند که با اتکا بر تخصص افراد توانمند فعال در حوزه کسب‌وکار، می‌توان استفاده حداکثری از ظرفیت و فضای مساجد داشت.
اسلام‌خواه تصریح کرد: کافه کارآفرینی نقش پیونددهنده افراد پویا و انقلابی حاضر در مساجد را با عرصه کار و تولید ایفا می‌نماید و می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد آن باشیم که مساجد ما محل تفکر برای کار و تلاش واقعی در کنار عبادت خالق باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تأکید کرد: خراسان شمالی با افتتاح کافه کارآفرینی‌های تخصصی قصد دارد به صورت عملیاتی و واقعی، کسب‌وکار را با اندیشه کارآفرینانه پیوند داده و ماندگاری مشاغل را افزایش دهد. سلسله جلسات در مساجد مختلف برگزار می‌شود و در آینده نیز به عنوان پایگاه کارآفرینی، در یکی از مساجد مستقر خواهد شد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه