افزایش تعرفه اماکن اقامتی برای تابستان پذیرفتنی نیست

افزایش تعرفه اماکن اقامتی برای تابستان پذیرفتنی نیست

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: افزایش قیمت در تعرفه اماکن اقامتی مشهد برای تابستان امسال پذیرفته نیست و به هیچ وجه نباید از این بابت مشکلی برای زائران و مسافران پیش آید.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در هشتمین جلسه اجرایی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: قیمت‌های شناور واحدهای اقامتی در ایام پیک مسافر پذیرفته نیست و همه قیمت‌ها باید ثابت و مشخص باشد.وی اظهار کرد: نرخ تمامی واحدهای اقامتی باید به شکل گسترده به مسافران و زائران اطلاع‌رسانی شود، زیرا اطلاع‌رسانی بهترین شبکه نظارتی و کاهنده تخلف است. نظارت نیز با اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت است ضمن اینکه باید درزمینه تخلفات از سوی تمامی بخش‌های نظارتی قاطع برخورد شود.
وی با تأکید بر ضرورت تأمین نان در اطراف حرم و رفع مشکلات مربوط به آن گفت: باید اطلاع‌رسانی به صورت کامل در سطح وسیع برای راهنمایی زائران به منظور تأمین نان انجام شود.
حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد با بیان اینکه خدمات تاکسی‌ها همچنان جزو بالاترین نارضایتی‌ها در مشهد از سوی مسافران است، افزود: لازم است ضوابط نرخ تاکسی به مردم و مسافران اعلام شود، درحالی که مراجعاتی از سوی مردم داریم که درخصوص دریافت وجوه بالا از سوی تاکسی‌ها شکایت دارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه