ارتکاب 31 فقره سرقت در زمان مرخصی از زندان!

ارتکاب 31 فقره سرقت در زمان مرخصی از زندان!

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری متهمی خبر داد که پس از مرخصی از زندان متواری شده و دست به 31 فقره سرقت در دو استان خراسان رضوی و تهران زده است. 
به گزارش قدس، سرهنگ جواد شفیع‌زاده در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول يک فقره پرونده از اجرای احكام كيفری مشهد مقدس مبنی بر متواری شدن متهمی پس از مرخصی از زندان و اقدام به سرقت، کارآگاهان پليس آگاهی استان وارد عمل شدند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده دريافتند متهم خارج از استان بوده و قصد عزيمت به مشهد را دارد. ازاین‌رو مراتب با مقام قضايی هماهنگ و با رصدهای نامحسوس پليسی متهم را حين ورود به مشهد دستگير و به مقر انتظامی منتقل کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهم به بزه‌های انتسابی و همچنين تحت تعقيب قضايی بودن خود اعتراف و اذعان کرد پس از مرخصی از زندان، ‌ديگر مراجعه نداشته و ضمن متواری بودن اقدام به سرقت های ديگر در مشهد و تهران کرده است.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه متهم به 31 فقره انواع سرقت پس از مرخصی از زندان در دو استان تهران و خراسان رضوی اعتراف کرد، گفت: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه