پس از پرسپولیسی شدن یک روز نخوابیدم!

اعتراف صادقی

پس از پرسپولیسی شدن یک روز نخوابیدم!

سعید صادقی هافبک ملی پوش و جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در جمع سرخپوشان ایران در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. از امروز کارم را زیر نظر آقای گل‌محمدی شروع می‌کنم. 
صادقی در مورد اتفاقات پس از ثبت قرارداد با سرخ‌ها گفت: پس از عقد قرارداد و از ذوق و شوقی که داشتم، 24 ساعت نخوابیدم. نه برای من که برای خانواده من هم همین طور بود. الان بهترین حس را دارم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و خانواده من هم همه پرسپولیسی هستند. در این مدت نقل و انتقالات، همه می‌دانستند که سعید صادقی پرسپولیسی است؛ چرا که با هیچ باشگاهی جز پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم اما برای تأخیر در این قرارداد از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.
سعید صادقی در مورد اهدافش در پرسپولیس اضافه کرد: جایگاه پرسپولیس همیشه برای هواداران مشخص است. من هم به نوبه خودم تلاش می‌کنم که بهترین جایگاه را برای پرسپولیس بدست بیاورم و دل هواداران را شاد کنم. 
هافبک سرخپوشان در مورد اینکه پیش‌تر شاگرد گل‌محمدی بوده، گفت: من فوتبالم را با آقای گل محمدی آغاز کردم و در تیم پدیده مشهد و شهر خودرو سه سال زیر نظر ایشان بودم. من تمام خصوصیات آقای گل محمدی را می‌شناسم.
صادقی در مورد هدفش برای ادامه حضور در تیم ملی عنوان کرد: هدف من در پرسپولیس رسیدن به جام جهانی است و تمام تلاش خودم را می‌کنم و باید این‌قدر خوب کار کنم تا بتوانم سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم که در فهرست ملی‌پوشان به جام جهانی باشم. من ملی‌پوش بودم که به تیم پرسپولیس ملحق شدم و خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه