آغاز ساخت آزادراه همدان- کرمانشاه- خسروی

آغاز ساخت آزادراه همدان- کرمانشاه- خسروی

کرمانشاه  

 مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 70 کیلومتر از پروژه آزادراه همدان- کرمانشاه- خسروی گفت: کل پروژه 450 کیلومتر است که اجرای کامل آن در حال حاضر حدود 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


مهرداد آهکی با اشاره به نیاز استان به ساخت آزادراه همدان- کرمانشاه- خسروی گفت: با توجه به اینکه اجرای این پروژه اعتبار بسیاری نیاز دارد، درتلاش هستیم با قطعه بندی و واگذاری آن به سرمایه‌گذاران مختلف این پروژه را اجرایی کنیم.
آهکی طول مسیر این آزادراه را حدود 450 کیلومتر اعلام و تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران باید مسیر آزادراه را تعیین کرده و از کوتاه‌ترین مسیر برای به صرفه بودن سرمایه‌گذاری خود استفاده‌کنند، نمی‌توان طول دقیق این مسیر را تعیین کرد؛ اما حدوداً یک مسیر 450 کیلومتری خواهیم داشت.
آهکی با اشاره به پای کار آمدن سرمایه‌گذار برای اجرای بخشی از پروژه گفت: در حال حاضر سرمایه‌گذار برای اجرای 130کیلومتر از مسیر این آزادراه پای کار آمده و عملیات اجرایی در 70کیلومتر آن آغاز شده است.
وی اعتبار لازم برای اجرای این قطعه از مسیر آزادراه را حدود 2 هزار و 100 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: قطعاً با توجه به قیمت‌ها این اعتبارات هم به روز می‌شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این سرمایه‌گذاری تأمین 70درصد سهم اعتبارات پروژه بر عهده سرمایه‌گذار و 30 درصد مابقی بر عهده دولت است.
وی گفت: تکمیل قطعات باقی‌مانده حدود 6 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه