«دی‌ماریا» و «پوگبا» شنبه در تورین

یوونتوس منتظر دو ستاره

«دی‌ماریا» و «پوگبا» شنبه در تورین

رسانه‌ها در ایتالیا اعلام کردند باشگاه یوونتوس منتظر ورود دو خرید تابستانی‌اش، آنخل دی‌‌ماریا و پل پوگبا، به باشگاه از روز شنبه آینده است. دو ستاره‌ای که یووه موفق شد امسال تابستان به‌عنوان بازیکنان آزاد به‌خدمت بگیرد.
پل پوگبا بعد از ترک باشگاه منچستریونایتد به‌عنوان بازیکن آزاد به باشگاه سابقش، یوونتوس پیوست. آنخل دی‌ماریای آرژانتینی هم پس از پایان قراردادش با پاری‌سن ژرمن پای قرارداد با یوونتوس را امضا کرد.
بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا، این دو ستاره روز شنبه هفته آینده در شهر تورین حضور خواهند یافت تا مراحل پایانی قراردادشان انجام شده و قرارداد رسمی بین این دو ستاره و یوونتوس امضا شود.
پل پوگبا در فاصله سال‌های 2012 تا 2016 بازیکن یوونتوس بود و سپس راهی منچستریونایتد شد. او در هر چهار فصل حضورش در تورین با پیراهن یوونتوس فاتح اسکودتو شده است.
با پایان قرارداد آنخل دی‌ماریا با پاری‌سن ژرمن، شایعات زیادی درباره مقصد آینده او مطرح بود. با اینکه مشخص شده بود او بیشتر مایل است راهی تورین شود اما پس از مطرح شدن احتمال پیوستن او به بارسلونا، برای مدتی مشخص نبود او در نهایت راهی بارسلون خواهد شد یا تورین. اما حالا دیگر قطعی است که دی‌ماریا فصل آینده با پیراهن بیانکونری بازی می‌کند و قرارداد او با این باشگاه روز شنبه امضا خواهد شد.
این در حالی است که یووه در این فصل دیبالا را از دست داده و دی‌لیخت هم عزم جدایی دارد. جدایی آنتونی رودیگر و انتقال احتمالی سزار آسپلیکوئتا و آندریاس کریستنسن به بارسلونا، مدیران چلسی را مجاب به جذب یک مدافع جدید کرده و نام ماتیس دی‌لیخت در لیست خرید توماس توخل قرار گرفته است. باشگاه چلسی هفته گذشته اولین بار رسماً برای خرید ماتیس دی لیخت، ستاره جوان یوونتوس وارد عمل شده و البته پیشنهاد 40 میلیون یورویی این باشگاه انگلیسی توسط بیانکونری رد شد. اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده دیبالا هم علاقه زیادی به حضور در اولدترافورد و پر کردن جای کریستیانو رونالدو در صورت جدایی از یونایتد دارد و مایل است فصل آینده در این تیم به میدان برود. 
گفته می‌شود آرسنال نیز دیگر تیم لیگ برتری است که شرایط دیبالا را زیر نظر داشته و به این بازیکن علاقه‌مند است، اما هنوز هیچ تصمیمی برای جدی کردن این علاقه و ارائه پیشنهاد به این بازیکن نداشته، اما ظاهراً یونایتد در چند روز آینده به صورت رسمی برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه