قرار بود به پرسپولیس بروم

حدادی‌فرپس از خداحافظی:

قرار بود به پرسپولیس بروم

به بهانه خداحافظی حدادی‌فر از فوتبال پای صحبت‌هایش نشستیم و از حس و حالی که امروز بابت ماندگاری پای تیم مورد علاقه‌اش دارد با او گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید:
خداحافظی از فوتبال : پیش از این اعلام کرده بودم تصمیم دارم به میادین برگردم و بازی کنم. طی صحبتی که با تارتار داشتم او هم دستم را باز گذاشت ولی من جوانب زیادی را سنجیدم و تصمیم گرفتم دیگر ادامه ندهم و از این به بعد به عنوان مربی در خدمت 
ذوب آهن باشم. 
دلخوری از باشگاه: دلخوری اصلی من از باشگاه بود و انتظاری که داشتم رفتار خیلی بهتری بود. من سال‌ها برای دل خودم در ذوب آهن ماندم و منتی روی سر کسی ندارم ولی انتظار چنین رفتاری را هم از سوی باشگاه نداشتم. 
مسیر اشتباه؟در این سال‌ها بازیکنان زیادی بودند که از من می‌پرسیدند در ذوب آهن بمانیم یا به پیشنهادهای بالاتر جواب مثبت دهیم و من آن‌ها را تشویق به ماندن می‌کردم ولی وقتی دیدم فصل گذشته بعد از سال‌ها بازی در لباس ذوب آهن آن رفتار با من صورت گرفت دیگر نمی‌توانم به کسی چنین توصیه‌ای بکنم و الان اگر کسی سراغ من بیاید و مشورت بخواهد به او می‌گویم به جای قلبت، با مغزت تصمیم بگیر.
کوچ به پرسپولیس:یک بار زمان آقای دایی بود که خیلی جدی پیگیر حضور من در پرسپولیس بودند و تا یک قدمی توافق هم رفتیم و خیلی نزدیک بودم به اینکه پرسپولیسی شوم ولی در نهایت نتوانستم این کار را انجام دهم و شرمنده آقای دایی شدم و از ایشان معذرت می‌خواهم.
حضور در تیم ملی
من در مقاطعی خیلی آماده بودم و در اوج فوتبالم بودم و فکر می‌کنم می‌توانستم بیشتر به تیم ملی دعوت شوم و بازی کنم ولی در نهایت با 21-20 بازی ملی خداحافظی کردم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه