رشد مختومه شدن پرونده‌های اجرای اسناد رسمی در یزد

رشد مختومه شدن پرونده‌های اجرای اسناد رسمی در یزد

یزد  

مدیر کل ثبت اسناد استان با بیان اینکه کاداستر جزو سیاست‌های اصلی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان است، گفت: مختومه شدن پرونده‌های اجرای اسناد رسمی یزد درسه ماه نخست امسال، با رشد 192.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.
شهرام تقدم در نشست خبری با بیان اینکه سند تحول و تعالی قوه قضاییه نقشه راه این سازمان است، اظهار کرد: تا کنون برای حدود ۹۸ درصد ازسطح عرصه‌های استان جانمایی، تثبیت و نسبت به صدور اسناد مالکیت این اراضی اقدام شده است.
وی افزود: 2.5 درصد اراضی باقی‌مانده استان نیز مربوط به اراضی شهری، روستایی و کشاورزی است که با توجه به تکلیفی که برعهده اداره کل ثبت اسناد استان گذاشته ‌شده امیدواریم تا پایان سال در حوزه این اراضی نقش مؤثری داشته باشیم و صدور اسناد مالکیت کاداستری اراضی شهری، روستایی با اولویت اراضی کشاورزی را انجام دهیم.
وی گفت: در مدت چهار ماه گذشته افزون بر79 درصد دفاتر اسناد رسمی استان اسکن و آرشیو الکترونیک شدند و در راستای مکانیزه شدن زیرساخت‌ها و دولت الکترونیک و هوشمندسازی فرایندهای ثبتی گام برداشته‌ایم. به زودی برای تسهیل و تسریع ارائه خدمات الکترونیکی به مردم، کلیه دفاتر اسناد رسمی استان اسکن و آرشیو الکترونیکی می‌شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه