زیرساخت‌های لازم برای خدمات‌رسانی به زائران احصا شود

زیرساخت‌های لازم برای خدمات‌رسانی به زائران احصا شود

قم  

 فرماندار قم با بیان اینکه بخشی از نارضایتی‌های موجود در خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) به دلیل کمبود زیرساخت‌هاست گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز باید احصا و به مجموعه مدیریت استان نیز منتقل و با هماهنگی، از ظرفیت‌ها بیشترین استفاده را ببریم. عباس ذاکریان در جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرستان قم، ویژه اعیاد قربان و غدیر افزود: بعضاً در یک مناسبت بیش از ۲۰۰ هزار خودرو وارد شهر قم می‌شود و چون مقصد حداقل ۱۰ درصد این خودروها حرم حضرت معصومه(س) و هسته مرکزی شهری است، ما زیرساخت لازم برای توقف و استقرار این تعداد خودرو را نداریم.
وی یادآور شد: ظرفیت پارکینگ موجود در اطراف حرم مطهر، حداکثر ۶ هزار دستگاه خودرو است.
ذاکریان بیان کرد: باید زیرساخت‌های مورد نیاز احصا و به مجموعه مدیریت استان منتقل شود. برای تأمین این زیرساخت‌ها با هماهنگی که صورت می‌گیرد، از ظرفیت‌ها بیشترین استفاده را ببریم و به نوعی مدیریت شود که زائران با کمترین مشکل مواجه شوند؛ چون کسی بیش از ظرفیت دستگاه‌ها، از آن‌ها توقع خدمت‌‌رسانی ندارد.
فرماندار قم با اشاره به در پیش بودن روز عرفه و عیدقربان و اتصال این مناسبت‌ها به تعطیلی‌های آخر هفته گفت: با توجه به احتمال بالای سفر در این ایام، می‌طلبد که با آمادگی بیش از پیش در عرصه‌های مختلف حمل ‌و نقل، اسکان و ارائه خدمات امدادی به زائران فعالیت بیشتری صورت گیرد تا شاهد این باشیم که زائران و مجاوران با رضایتمندی کامل مناسبت‌ها را پشت سر می‌گذارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه