۹۸۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی گلستان سرمایه‌گذاری شد

۹۸۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی گلستان سرمایه‌گذاری شد

گلستان    

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: از ابتدای امسال و با ۱۳ فقره قرارداد سرمایه‌گذاری، زمینه جذب حدود ۹۸۰ میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم شد.


رضا شهمرادی افزود: این سرمایه‌گذاری با واگذاری 3 هکتار و ۳۰۰ مترمربع زمین به سرمایه‌گذاران بوده که پیش‌بینی ایجاد اشتغال پایدار حدود ۱۹۸ نفر است.
وی خاطرنشان کرد: این شرکت در گلستان از متقاضیان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری به منظور کمک به توسعه اقتصادی استان استقبال می‌کند و طرح‌های زیرساختی و توسعه‌ای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با جدیت دنبال می‌شود.
وی ایجاد سه تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی گنبدکاووس، ناحیه صنعتی آقچلی و شهرک صنعتی آزادشهر، گازرسانی به ناحیه صنعتی گمیشان، حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب برای شهرک صنعتی کردکوی و بندرترکمن، توسعه شهرک صنعتی گنبدکاووس، نواحی صنعتی کلاله، رامیان و گمیشان، واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران حوزه تولید مبل در عطاآباد آق‌قلا و واگذاری زمین برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از آن‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از جمله برنامه‌های مهم دیگر شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سال جاری برشمرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه