فعال نگه داشتن واحدهای صنعتی در اولویت است

فعال نگه داشتن واحدهای صنعتی در اولویت است

قم  

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری انجام شده و نقشی که واحدهای صنعتی در تولید محصولات مورد نیاز مردم و اشتغال‌زایی دارند، فعال‌ نگه‌داشتن آن‌ها در اولویت برنامه‌های اقتصادی استان است. اکبر ابدالی بیان کرد: در همین زمینه به دنبال راه‌اندازی دوباره واحدهای صنعتی راکد در قم هستیم و با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و دیگر امکانات موجود، حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعال‌سازی دوباره واحدهای صنعتی، به‌عمل خواهیم آورد.
وی افزود: در کنار حفظ واحدهای صنعتی ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم به دنبال افزایش کمی و کیفی سطح فعالیت آن‌ها در قالب افزایش ظرفیت تولید محصولات و ارتقای کیفیت محصولات تولید شده نیز هستیم. در این بخش با همکاری بانک‌های استان، تسهیلات مورد نیاز به صنعتگران متقاضی پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این برای عمق‌بخشی به فعالیت‌های صنعتی در قم تلاش خواهیم کرد از ظرفیت مراکز علمی در تولید محصولات صنعتی با کیفیت بسیار بالا در استان به نحو شایسته استفاده کنیم و بهره‌وری در این بخش مهم اقتصادی را تا حد قابل قبولی افزایش دهیم.
ابدالی گفت: روند ساخت واحدهای صنعتی جدید در قم نیز مطابق سند آمایش سرزمین استان ادامه خواهد یافت و در این زمینه با نگاه به استانداردهای محیط زیستی، به دنبال استقرار صنایع پاک، پیشرفته و کم‌آب‌بر هستیم و از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این بخش حمایت می‌کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه