قطعات پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه فعال است

قطعات پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه فعال است

اردبیل  

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال‌های اخیر 8 هزار میلیارد ریال به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافته است، گفت: تمام قطعات پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه فعال است و تلاش می‌کنیم تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه در زمان مقرر به اتمام برسد.
داود شایقی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر 8هزار میلیارد ریال اعتبار برای راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافته است.
وی افزود: عملیات اجرایی طرح راه‌آهن اردبیل- میانه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تمام قطعات این پروژه فعال بوده و مشکلی در تأمین اعتبار این پروژه وجود ندارد. تلاش بر این است که با تخصیص به موقع اعتبارات، این پروژه در زمان مقرر به اتمام برسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین درباره اعتبارت بزرگراهی استان اظهار کرد: برای چهار بانده کردن راه‌های مواصلاتی استان در مجموع 7 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی تکمیل شبکه سدها و آبگیری سد عمارت و گیوی و پایاب سد خداآفرین را یادآور شد و گفت: برای پروژه‌های زیرساختی نظیر شهرک‌های گلخانه‌ای استان هم منابع اعتباری خوبی در نظر گرفته شده است.
شایقی افزود: ۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها؛ شامل آبرسانی روستایی، عشایری، تکمیل طرح‌های فاضلاب و آبرسانی به شهرها هزینه شده است.
وی ادامه داد: در مجموع ۳۸ هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی از ردیف‌های ملی، سفر رئیس‌جمهور و ملی استانی جذب شده تا شرایط مطلوبی در روند اجرای پروژه‌ها ایجاد شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه