تأیید پرونده 21 شهید مدافع سلامت خراسان رضوی

تأیید پرونده 21 شهید مدافع سلامت خراسان رضوی

مشاور رئیس و مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: از مجموع 33پرونده ارسالی به کمیته ملی، تاکنون پرونده 21 نفر از جانباختگان به عنوان شهید خدمت تأیید شده و تعیین‌تکلیف سایر پرونده‌ها نیز در دست پیگیری است.
به گزارش وب‌دا، روح‌الله هاشمی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به ضرورت تکریم خانواده معظم شهدا، تلاش می‌شود بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق، همکاری همه واحدهای مربوط در دانشگاه و نیز همکاری بنیاد شهید استان، دغدغه‌های موجود را رفع نموده و خدماتی شایسته فداکاری و ایثار شهدای مدافع سلامت به این عزیزان ارائه کنیم.
قائم مقام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز گفت: شهدای مدافع سلامت در تمام ایام مقابله با ویروس کرونا، با رشادت و شجاعت‌هایی که از خود نشان دادند، همچون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعان امنیت و مدافعان حرم، ماندگار شدند.
حنایی خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا برای جامعه پزشکی و پرستاری آزمون سختی بود و اینکه در این شرایط کسی به میدان بیاید و جان، مال، وقت و علم خود را معطوف سلامتی دیگران کند، اقدامی قهرمانانه و امتحانی سخت بود که کادر درمان از آن با سربلندی بیرون آمدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه