میثاقیان با نوشهری‌ها برمی‌گردد

یادوخاطره شموشک زنده شد

میثاقیان با نوشهری‌ها برمی‌گردد


​​​​​​​شهرداری نوشهر فصل گذشته پس از صعود به لیگ 2 تلاش کرد با هدایت محسن بنگر که یکی از بازیکنان قدیمی تیم شموشک نوشهر به حساب می‌آید به لیگ یک صعود کند اما در میانه‌های راه متوجه شد صعود به لیگ یک به اندازه صعود به لیگ 2 آسان نیست و در نهایت با ادامه حضور در جمع تیم‌های دسته دومی به کار ادامه داد. 
از نوشهر خبر می‌رسد مدیران باشگاه شهرداری نوشهر، پس از خداحافظی محسن بنگر باب مذاکره با اکبر میثاقیان را آغاز کردند تا پای این مربی باتجربه را به نوشهر باز کنند و برای صعود به لیگ یک از او کمک بگیرند. به نظر می‌رسد مذاکرات باشگاه شهرداری نوشهر و اکبر میثاقیان در نهایت نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد؛ چراکه این مربی شهر نوشهر و مردمانش را دوست دارد و همیشه از نوشهر به عنوان شهر دوم خود یاد می کند و هر از گاهی برای گذران زندگی به این شهر می‌رود.
احیای دوباره فوتبال نوشهر با مربی که نام فوتبال این شهر را بر سر زبان‌ها انداخت. او با شموشک که اداره‌اش بر عهده مهندس درویش فقید بود، شموشک را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و با این تیم در لیگ برتر هم خوش درخشید و جوان‌های زیادی را از نوشهر و دیگر شهرهای مازندران به فوتبال کشور معرفی کرد که هنوز هم برخی از آن‌ها مشغول بازی هستند؛ از میان آن‌ها می‌توان از حامد شیری، کاپیتان این روزهای نساجی یاد کرد. فوتبال این شهر بدون شک هنوز هم مهد استعداد است و می‌تواند بار دیگر قد علم کند. این بار با نام شهرداری نوشهر و مربی‌ای که یادآور خاطرات خوب برای مردم نوشهر است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه