محبی، وینگر گران ساپینتو

خرید پرتغالی آبی‌ها

محبی، وینگر گران ساپینتو

در شرایطی که از چندی پیش شایعه تمایل سه باشگاه پرسپوليس ، استقلال و سپاهان برای بازگرداندن محمد محبی از پرتغال به گوش می‌رسید، در نهایت آبی‌پوشان موفق به شکار محمد محبی شدند.


محبی که فصل گذشته در ماجرای انتقال شهریار مغانلو از سانتاکلارا پرتغال به سپاهان، از جمع طلایی پوشان اصفهان راهی این تیم شده بود، در این فصل بار دیگر به ایران بازخواهد گشت و با پیراهن آبی کار را دنبال می‌کند.
باشگاه استقلال در یک پروسه زمان‌بر در نهایت موفق شد توافق نهایی برای این انتقال را صورت دهد و سانتاکلارا پرتغال را راضی به این انتقال کند.
محبی که چند روزی است در تهران حضور دارد، در انتظار مشخص شدن تکلیف پروسه انتقال مبلغ رضایت‌نامه‌اش از سوی باشگاه استقلال به حساب سانتاکلارا بود و در نهایت این مسئله در فاصله ۴۸ ساعت مانده به شروع فصل جدید نهایی شد. با توجه به اینکه باشگاه استقلال مبلغی در حدود مبلغ انتقال محبی از سانتاکلارا را بابت فروش حسین‌زاده به شارلوا از این باشگاه بلژیکی طلب داشت، با وصول این طلب از باشگاه بلژیکی توانست فرایند انتقال پول به حساب باشگاه پرتغالی را تسهیل کند.
ماریو سیلوا، سرمربی تیم سانتاکلارا، این اواخر از محمد محبی در پست سانتر فوروارد استفاده می کرد که اتفاقاً نتیجه خوبی هم از این تصمیم گرفته بود. اما به نظر می‌رسد ترجیح ساپینتو در استفاده از محمد محبی در پست وینگر باشد. چراکه استقلال در رأس خط حمله با ترافیک بازیکن روبه‌رو است. سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی، کاوه رضایی، امیر ارسلان مطهری و حتی پیمان بابایی پنج بازیکنی هستند که می‌توانند در این پست برای تیم استقلال بازی کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه