کودتا در تیم ملی والیبال

ملی پوشان انصراف می دهند

کودتا در تیم ملی والیبال


مهدی مرندی دومین بازیکنی بود که رسماً انصراف خود را از حضور در تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد. پیش از این محمد فلاح، هم‌تیمی او در فولاد سیرجان نیز به دلیلی مشابه یعنی مصدومیت از حضور در اردوی شاگردان موریسیو موتا پائز انصراف داده بود.
به‌جز این دو نفر که به شکل رسمی انصراف دادند نام چند بازیکن دیگر نیز مطرح شده که گفته می‌شود حاضر به همراهی تیم ملی نیستند. سیدمحمد موسوی بزرگ‌ترین نام در بین آن‌هاست؛ ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر که به نظر می‌رسد او نیز مثل دو هم‌باشگاهی دیگر خود قرار نیست به اردوی تیم ملی ملحق شود.اما شواهد حاکی از آن است که تعداد انصرافی‌های تیم ملی در روزهای آینده افزایش خواهد یافت. سه بازیکن دیگر تقریباً  به شکل قطعی تصمیم خود را برای عدم حضور در اردوی تیم ملی گرفته‌اند اما هنوز چیزی به شکل رسمی اعلام نشده است. در این بین یکی از بازیکنان در پست سرعتی است و دو بازیکن دیگر به‌عنوان قطر پاسور بازی می‌کنند.
البته به‌طور قطع فدراسیون والیبال ایران نیز به این اتفاقات واکنش نشان خواهد داد و بعید نیست حتی رئیس جدید یعنی میلاد تقوی تصمیم بگیرد تنبیهاتی را برای بازیکنانی که بدون دلیل موجه از تیم ملی انصراف می‌دهند، در نظر بگیرد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه