دشمن با دین جنگ دارد

عالم اهل ‌سنت خراسان شمالی:

دشمن با دین جنگ دارد


​​​​​​​عالم اهل تسنن خراسان شمالی گفت: هدف اصلی آشوب‌های اخیر ضربه به اسلام و قرآن است. آخوند محمد سرافراز در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به توطئه دشمن برای تجزیه ایران اسلامی، اظهار کرد: دشمن از وحدت و یکرنگی ایران ضربه‌های زیادی خورده و در پی خدشه به این وحدت است. مطالبات باید از راه قانونی پیگیری شود و بی‌حجابی و اهانت به قرآن، نزد تمام ادیان و مذاهب محکوم است.
مدیر حوزه علمیه هدایتی کلاته ابریشم راز و جرگلان ادامه داد: در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شد اگر دسترسی به قرآن ندارید از طریق دانلود آن از فضای مجازی، آیه حجاب را آتش بزنید و این نشان‌دهنده عمق کینه کفار و منافقان است.
عالم اهل ‌سنت خراسان شمالی گفت: اینکه افرادی با ریختن به خیابان و برداشتن حجاب و آتش زدن روسری به میدان آشوب می‌آیند، نه تنها در دین مقدس اسلام، بلکه از نظر هیچ عقل سلیم و فردی که خط قرمزی برای اعتقاد خودش داشته باشد، مورد تأیید نیست.
وی با اشاره به بیداری اهل‌ سنت تصریح کرد: علمای اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای این نوع حرکات قبیح را محکوم کردند و از جامعه اهل سنت استان می‌خواهم مواظب این‌گونه حرکات باشند. آخوند سرافراز گفت: کسانی که آیه حجاب و قرآن را آتش می‌زنند و حجاب را برمی‌دارند، این‌ها 100درصد در تضاد با اسلام هستند و مورد تأیید نیستند.
وی افزود: اگر مردم مطالباتی داشته باشند باید از راه‌های قانونی پیگیری کنند نه با عمل‌هایی که به اسلام ضربه می‌زند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه