ستارگان ورزش

ستارگان ورزش


  هانسی فلیک 

مصاحبه سرمربی تیم ملی آلمان با باستین شواین‌اشتایگر در تلویزیون «ای‌آردی» آلمان که با بحث این دو همراه بود، جنجالی شد. او در پاسخ به انتقادات شواینی گفت«این مزخرفات را تمام کن».

  نیمار 
پدر ستاره برزیلی، معتقد است اگر این تیم به فینال جام جهانی برسد، او فرصت بازی دارد.تصاویر از مچ پای متورم او نشان می‌داد شرایط برای بازگشت او آسان نیست.

  سردار آزمون 
یکی از برنامه‌های ورزشی در روسیه خبر داد پس از اینکه «قربان بردیف» سرمربی سابق تراکتور هدایت تیم سوچی را بر عهده گرفت، سردار آزمون می‌خواهد به این تیم روسی برود.

  انریکه 
سرمربی اسپانیا گفت: تمام تمرکز ما روی بازی با ژاپن بود و اصلاً نمی‌دانستیم کاستاریکا پیش افتاد. اگر می دانستم کاستاریکا هم صعود می‌کند، سکته می‌کردم.

  مولر 
بازیکن باتجربه تیم ملی آلمان پس از ناکامی از صعود به دور بعد جام جهانی تصمیم به خداحافظی گرفت و گفت:«در هر حالتی با عشق فراوان به میدان رفتم».

  شزنی  
دروازه‌بان لهستان پیش از بازی با فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی برای امباپه خط و نشان کشید.«من کلید متوقف کردن امباپه در این بازی خواهم شد».

  ناواس 
دروازه‌بان تیم ملی کاستاریکا گفت:«احساس خوبی دارم و به دنبال بازنشستگی نیستم. قدم به قدم جلو خواهیم رفت. من 100 درصد آماده بازی در سطح بین‌المللی هستم».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه