شرط 500هزار دلاری برای جدایی جلالی

چپ پای جوان در تیررس قطری‌ها

شرط 500هزار دلاری برای جدایی جلالی

ابوالفضل جلالی جوان‌ترین بازیکن ایران درجام جهانی فوتبال بود. بازیکنی که باوجود شایستگی دقایق طولانی پشت خط میلاد محمدی و احسان حاج صفی باقی ماند و نتوانست دقایق پرشماری برای تیم ملی بازی کند. 


جلالی تنها دربازی با آمریکا برای تیم ملی بازی کرد و از حوالی دقیقه 70 درترکیب تیم ملی قرار گرفت که همین اندک دقایق حضور درترکیب تیم ملی سبب شد تیم‌های قطری خواهان جذب این بازیکن شوند. درهمین راستا تیم خواهان جلالی که از تیم‌های نام آشنایی برای ایرانی‌ها به حساب می‌آید مذاکراتی با رابطان خود در باشگاه استقلال انجام داده تا این بازیکن را راهی تیم خود کند اما باشگاه استقلال به این سادگی با جدایی جلالی موافقت نخواهد کرد. هرچند که جدا شدن این بازیکن برای باشگاه استقلال آورده مالی خواهد داشت و دست‌کم بخشی از بدهی‌های خارجی این باشگاه با این انتقال پرداخت خواهد شد اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد رقمی بین 400 تا 500 هزار دلار از سوی باشگاه استقلال به عنوان حق انتقال درنظر گرفته شده و به اطلاع باشگاه قطری رسیده تا اگر درنهایت با این مبلغ موافقت کرد، انتقال جلالی به باشگاه قطری محقق شود. 
استقلال درجناح چپ از جعفرسلمانی هم سود می‌برد و جدایی جلالی بدون شک نمی‌تواند مشکل آنچنان حادی را برای این باشگاه به وجود آورد به خصوص اینکه ساپینتو نیز بیشتر به بازی گرفتن از سلمانی گرایش دارد و دقایق کمتری به جلالی بازی داده است. جلالی روز گذشته درتمرین استقلال حاضر نشد، اما بعد از اینکه او نیز به مانند حسینی درتمرینات حضور یافت درباره این موضوع با ساپینتو صحبت خواهد کرد که بعید است سرمربی استقلال با این جدایی مخالفت کند.

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه